ایران‌خودرو در فكر کاهش قیمت‌ها
 

 مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو بر کاهش قیمت خودروها در بازار آزاد تاکید کرد. جواد نجم‌الدین در حاشیه همایش 400 شرکت برتر ایران در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال کاهش قیمت‌ها اظهار کرد: قیمت خودروها بستگی به هزینه‌های تولید و قیمت مواد اولیه دارد.
وی با بیان اینکه اگر قیمت مواد اولیه کاهش یابد قیمت خودروها نیز کاهش خواهد یافت خاطرنشان کرد: البته بخشی از افزایش قیمت مربوط به حباب و دلال بازی موجود در بازار آزاد است که با عرضه بیشتر موجب کاهش قیمت‌ها در این بخش خواهیم شد. نجم‌الدین در پاسخ به سوالی دیگر درباره علت کاهش عرضه خودرو، عنوان كرد كه دليل کاهش عرضه افت تولید است. زیرا به دلیل مشکلات مالی مشکلاتی در تامین و تدارکات قطعات صورت گرفته و به موازات آن تولید نیز کاهش یافت، اما در حال حاضر بانک‌ها مشارکت کرده، مشکلات مالی حل و تامین تدارکات به خوبی انجام می‌شود. نجم‌الدين همچنین از رشد 250 درصدی صادرات این شرکت در سال‌جاری خبر داد. وی ادامه داد: امسال 450 هزار دستگاه انواع خودرو تولید خواهیم کرد. در اسفند ماه نیز تولید افزایش یافته و صد هزار خودرو روانه بازار خواهد شد که این موضوع موجب به تعادل رسیدن بازار و کاهش قیمت‌ها خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 396
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 938
بازدید ماه : 13125
بازدید کل : 462839
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2